--- > Конкурс «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

Конкурс «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»


2 листопада 2018
Конкурс «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

Запрошуємо до участі вчителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, аби підвищити медіаграмотність учнів.
Хто може брати участь: українські вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.
Що потрібно зробити:
Заповнити онлайн-форму https://goo.gl/JY3CHs до 18 листопада,
розповівши:
● який саме інструмент ви використовуєте,
● надати тему і мету конкретного уроку
● пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку та формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність (тобто, такі знання та навички, які дозволяють аналізувати, оцінювати та відповідально створювати медіаповідомлення).
Під онлайн-інструментами ми розуміємо різні інтернет-сервіси, які дозволяють, наприклад, створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів, дозволяють працювати із великими даними, комунікувати, виявляти фейки, дбати про власну кібербезпеку тощо.
Хто оцінюватиме конкурс: професійне журі,у складі якого будуть педагоги та експерти зі сфери медіа та нових технологій.
При оцінюванні перевага надаватиметься тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчити матеріал, який подається в рамках уроку, але також формувати активного, а не пасивного споживача медіа.
Якими будуть призи: П’ять кращих учасників одержать сертифікати, тематичні навчальні матеріали (книжки) та добірку професійних видань для педагогів від цифрового видавництва MCFR.
Вчитель/яка, який/яка посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки, яка разом з учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.


Повернутися назад