Зробити стартовою  |  Додати у Вибране  |  RSS 2.0
Про нас  |  Статистика  |  Зворотний зв'язок
Пошук по сайту: Розширений пошук по сайту




 
 
» Від педагога- початківця до педагога -майстра
29 жовтня 2018
В ДНЗ №69 було проведено чергове (ІІ) засідання клубу становлення педагога - «дошкільника» за темою: «Забезпечення комплексного підходу до організації трудової діяльності дошкільників».
Молоді вихователі дошкільних закладів міста переглянули практичні форми роботи з дошкільниками, а саме: трудову діяльність дітей старшої логопедичної групи №4 «Добре тому жити, хто добре діло вміє робити», яку провела вихователь вищої кваліфікаційної категорії Голенок Оксана Іванівна.
Теоретичний блок «Організація трудової діяльності дітей дошкільного віку в природі» презентувала Возна Ю.В., вихователь – методист.
Під час «відкритого мікрофону» всі присутні мали змогу в інтерактивній формі висловити свої враження, побажання, обмінятись думками та досвідом і отримати методичні поради.
Від педагога- початківця до педагога -майстраВід педагога- початківця до педагога -майстраВід педагога- початківця до педагога -майстраВід педагога- початківця до педагога -майстраВід педагога- початківця до педагога -майстраВід педагога- початківця до педагога -майстраВід педагога- початківця до педагога -майстраВід педагога- початківця до педагога -майстра
 
 (голосів: 1)
Друкувати
 

Популярні
статті
» » РЕЗУЛЬТАТИ тестування ІТ в рамках атестації 26.12.2018
» РЕЗУЛЬТАТИ тестування ІТ в рамках атестації 27.12.2018
» РЕЗУЛЬТАТИ тестування ІТ в рамках атестації 28.12.2018
» Додаткове тестування інформаційної компетентності, 10.0 ...
» РЕЗУЛЬТАТИ тестування ІТ в рамках атестації 10.01.2019
» Віртуальний природничо-математичний квест WebQuestChe2
» Стартуємо!
» WebQuestChe2 відбувся!
» Матеріали секційного засідання вчителів інформатики
» Вже 4 січня відбудеться WebQuestChe2


Найближчі події
»

»

»


«    Січень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 


Нове на сайті  |  Статистика  |  Зворотний зв'язок