Відмінною рисою діяльності методичної служби закладу дошкільної освіти № 74 «БУДИНОК ДОБРА І РАДОСТІ» є диференційований підхід у встановленні взаємодії на рівні «вихователь – вихователь – методист». І якщо у плануванні роботи з молодими педагогічними кадрами переважає навчальний, мотиваційний компонент, то особливістю методичної роботи з досвідченими педагогами є активізація їх на продукування та розповсюдження перспективного досвіду, на оптимізацію наставництва, новаторство. За такої напруженої роботи зрілого педагога існує небезпека вироблення особистістю механізму психологічного захисту у вигляді повного або часткового «вимкнення» емоцій у відповідь на психотравмувальний вплив, так званий, синдром «емоційного вигорання». З метою мінімізації наслідків безперервного впливу на педагога стресових ситуацій, у рамках чергового заняття «Школи новопризначеного методиста», і був проведений тренінг для вихователів закладу дошкільної освіти «Причини та чинники емоційного вигорання педагогів». Вихователь – методист Ткачук Н.М. та практичний психолог закладу Бойко О.М. не тільки цікаво і доступно розкрили сутність проблеми професійного вигорання педагога, його негативного впливу на свободу особистості, творчість і професійне зростання, а і навчили колег, як засобами різноманітних тренінгових вправ підвищувати свій власний психологічний ресурс та залишатися відкритими до новаторських змін.






